Anneler merhaba, eşim uzun süredir çalışmıyor yani sigortası yok. Ben devlet memuruyum. İş yerime bunu bildirmem gerekiyor ama telefonla ulaşamıyorum ve başka bir şehirdeyim. E devlet üzerinden yapılabiliyor mu? Nasıl halledebilirim ? Bilgisi olan yazarsa sevinirim