Bebeğim 5 buçuk aylık 1 aydır dişlerinden diye tahmin ediyorum iştahsızlık var önce meme reddimiz başladı asla memeyi kabul etmiyordu sonra sagarak vermeye başladım şimdi biberonu istemiyor kaşıkla zorla veriyorumm çıldırmak üzereyim hiç bişey yemek istemiyor sizler diş çıkarma döneminde böyle bişeyle karsılastınız mı nasıl yol izlediniz ne yapacağımı şaşırdım artık