Şöyle söyleyim 6-8 aylık dönemde bebeğine doymuyo diye düşünüp her ek gıdada bu kadar çok yedirirsen bir yaşında red yaşamaya başlayabilirsin.. tabi kendisi iştahla yiyorsa 3 yeter ama fazlasını verme bu dönemde en önemlisi emiyosa senin sütün yoksa formül , kiloya gelince minyon yapılı bebeklere ne yapsan aynı oluyo benim oğlum 9 aylık 8 kilo , takılma kiloya sadece bebeğe ek gıdayı sevdirmeye çalış ideali iki minik pankek , ara öğün iki üç dilim meyveyi püre yap yanına ayran olabilir , iki öğün besle yavaş yavaş 7.ay da tadım ayı .. tavsiyem tıka basa doyurmaya çalışmadan ideal yemesini sağla