Merhaba anneler, Bursa için önerebileceğiniz özel hastanede çocuk doktoru var mııı, oğlum acıbademde doğdu, normalde özel sağlık sigortamız var ama o karşılamıyor bu karşılamıyor diye diye her gidişte çok tuzlu olmaya başladı daha bugün bi ultrasona bin lira ödedik sırf doktor tanı girmemiş diye hemde, normalde 950 tl karşılaması gerekiyordu, 50 ödememiz gerekiyordu ama bi şekilde karşılamıyor anlamıyorum yani, artık devam etmek istemiyorum 😔