Merhaba bugün endekloniye gittim insilün drencim çıktı zaten baya kilo aldım doktor diofermin yazdı emziriyorum dedim bir zararı olmaz dedi şimdi ilaçın içeriği okudum emzirirken kullanmayın yazıyor ne yapacağım arada kaldım aynı durumu yaşayan varmı lütfen yardım