Symtkn Benim oğlum şubat ayında doğdu, 15 günlükken kanguru kullanmaya başladık ve genel olarak çok memnunuz. Ama havalar ısınınca tabi ki terletiyor. Sonuçta bebeğinizin vücut ısısıyla sizin vücut ısınız birleşecek. Tabi bu durumdan bebeğiniz rahatsızlık duyar mı deneyip görmeniz lazım.