[silindi] VERA19 sadece arada öksürük oluyor. Geçene kadar geç kalırsak diye korkuyorum. İnşallah geç kalmayız o zaman
[silindi] TospikOglusum biz doktora sorduk anlattı yaptircaktik çok kotu hasta oldu öyle kaldı. Sonra para sıkıntısı oldu vs. Hala yaptiramadik. İlla su zaman olcak diye bişey yoksa iyi. 18 ay aşısını da atlatınca yaptırırım o zaman. Çok sağolun 🙏
TospikOglusum [silindi] Hayr bir zamn yok canm.istersek biz bile yaptrabiliriz😁😉rota aşısının zamanı var özel asilarda sevgiler 👍🤗
karabiberimm [silindi] yok canım çok şükür olmadı ki benim oğlan çok nazlıdır ebe bile senin ki nazlı ateşlemesini bekleme huysuzlanırsa ilaç ver demişti gerek bile kalmadı