Arkadaşlar doğumdan itibaren pedia-d vitamini kullanıyoruz. Ama vermekte çok zorlanıyorum. Direk ağzına damlatmak işkence hem çocuğa hem bana. Kaşıkla versem yarısı ağzına yarısı dışarı çıkıyor. Şimdi bir de demir vitamini başlıcaz. Bugün sağlık ocağında yazdiricam. Sizlerin damlalıklı olarak kullandığınız memnun kaldığınız d3 ve demir vitaminleri hangileri? Onlardan yazdırayim. Bebegim 4 ay 3 günlük