Zebe eceunverkanra evvahe’den aldım ben. İnternet sitelerinden. Aman başka yerden almayın zeytinyağını udi hindi diye kakalıyorlarmış
Fitifiti NurrA eceunverkanra Evvahedogal sayfasından alıyorum sadece. Bir tek oraya güveniyorum,dibinde ki olması gereken tortu miktarı ve rengi çok çok önemli.
Aleynameva PortakalliKahve her siteden almayın. Udi indi çok pahalı bir şey. Bir çok firmanın bunun içerisine zeytin yağı kattığı tespit edildi. Evvahe doğal Tabii.store Sayfalarindan güvenle alabilirsiniz.
Aleynameva Fitifiti malesef gerçek faydali olan ürünleri böyle yansitiyorlar. Bebeğim 10 aylık Lugol de kullanırım Udi hindide
TheBaby Fitifiti Ben satıcısına sordum. Alacaktım çünkü. Satanlar var ama malesef biz önermiyoruz dediler. Onlara sorun siz @Zebe Aleynameva
Anonim11 Aleynameva lugol ü bugün tesadüfen gördüm bir sayfada,tam olarak nedir acaba? Ve ne işe yarıyor? Udi hindi yağını kullanıyoruz beraberinde lugol de verebilir miyiz? 9 ay ve 5 yaş iki çocuğum. Çok sordum ama🙈
Fitifiti Feyyyzza 1 yaş altı yarım çay kaşığı. Ateş durumunda göğsüne ve sırtına masaj yaparak yediriyorum.
Gizemisss hogwarts hayır canım keçiboynuzu pekmezi şekerli olan. Özü olarak alırsan. Doğal kendi şekeri var içinde
HKyhn PortakalliKahve salpin marka %100 güvenilir. Çoğu ürününü kullanıyorum. Evimizin Demir başı diyebilirim.
Anonim11 NurrA bebeğim 9,5 aylık ve ben 2 aydır yaklaşık kullanıyorum,3-5 damla veriyorum iki üç kez günde,verebilirsiniz siz de. Aldığım yer söyledi. Doktoruma da danıştım onayladı.
Aleynameva Anonim11 lugol malsef hayatımızdan çıkarılan ama aslında bizler için çok fasdasi olan bir şeydir. Faydalarını yazmakla bitmez. Instagram’da drgamzegungor sabitledigi hikâyelerinde var.pfolinde var. İnceleyebilirsiniz. 🌸
Fitifiti NurrA Neden bir ara toplatılma kararı alınmıştı biliyor musunuz? Çünkü hastanelerde covid tedavisinde kullanılıp insanlar şifa bulup,iyileşmeye başlamıştı. İlaç şirketlerinin önü kesildi diye yasaklanacaktı ama karardan vazgeçildi neyse ki. Hadise nail olmuş ötesi var mı. Tüm vitaminlerin üzerinde 3 yaş altı kullanılmaz ibaresi vardır çünkü sağlık bakanlığının prosedürü böyledir. Yani bakmayın siz 2 yaş sınırı konulduğuna en ufak geçerli sebepleri yok.Gönlünüz rahat olsun 😊
NurrA Fitifiti size bir sorum olacak bu yağın tadı nasıl acaba hafif acı bir tadı mı var? Ben kendim aldım tadı normal yağ gibi bi tad yok, bugün kayınbabamlar şehir dışından getirmişler bunun tadı hafif acımtrak hafif de bir kokusu var
hogwarts Gizemisss bende kendi şekerinden bahsediyorum zaten, kendi şekeri bile olsa 3 aylık bebek için zararlı degıl mi?
Gizemisss hogwarts hayır canım zararlı değil merak etme. Keciboynuzu cok faydalı zaten. Ben emziğine sürüyorum. Direk ağzına kaşıkla vermiyorum. Biraz daha büyüynce öyle yapacağım ama. Zarara bakarsan başka zararlardan kork. Antibiyotikler ilaçlar. Neyse uzun hikayee…
Gizemisss hogwarts hergün yatarken veriyorum. Hemde cok seviyor tadını. Emziği bayıla bayıla emiyor😅😅
Aminebilgi NurrA bebegim 10 aylıktı. Soğuk almıştı nefes alışverişleri de biraz kötüydü. Gün aşırı yaklaşık bir çay kaşığı kadar vermiştim. İki kez. Ama sıcak duş aldırıp sırtına ve göğsüne sürüyordum. 4-5 gün devam ettim.