Nealakasivarrr merhaba 🌸 yorumunuza denk geldim de kızımda da aynı durum var 9 aylık yürümeye başladı şuan 14 aylık ortopedi doktoru gördü röntgen çekildi 2 yaşında tekrar getirin düzelecek dedi o zamana kadar ama şu dönemlerde daha da ilerledi gibi hissediyorum psikolojim bozuldu resmen çocuğum yürüdükçe öyle gördükçe çok üzülüyorum. Sizin bebeğiniz kaç aylık oldu ? Düzeldi mi acaba ?