Ayaxi Geceleri bebeğim bacaklarını 90 derece kaldırıp güp güp geri atıyor sebebi nedir yaşayan var mı bu durumu? Şayet ben delirmek üzereyim uyutamıyorum
Gryffindor Ayaxi Ben yaşıyorum. Sebebini bilmiyorum ama öyle sert yapıyor ki topukları acıyacak sanıyorum. Doktor muayenesinde sedyede de yaptı doktor maşallah sana bu ne hareketler dedi. O nedenle sormadım doktora demek ki normal bir şey
Herneyse_00 Ayaxi benimde oğlum yapiyo 3 aylık olduğumuzdan beri ıkındıgı zamanlar yapio genelde gaz çıkarmak için başka sebebi varmı bilmiyorum
Kuzeybabyy Ayaxi hareketlendiği dönemde yaptı 😀 o seslere uyanırdım bir ay kadar sürdü sonra unuttu heralde