Oğlum 2.5 yaşında kendinin demesini bekledim ve dün bezi takmami istemedi çişini yaptı pilsanin tuvaletini almıştım alışsın diye oturarak çişini yaptı öncelikle erkek bebek için nasıl yapması gerektiğine dair bı fikrim yok 1.sorum bu .2. sorum ise dışarıda napicamiz kullandığınız ürünler var mı? Ve sabah kakasını yapmak istemedi tabi aktı pacalardan sonra.bez taktırdı beze yaptı tekrar bezi çıkar dedi nasıl bı yol izlemeliyim çok ihtiyacım var fikirlere ne almalıyım ne etmeliyim lütfen yardım edin