Dün oğlumun aile hekiminde aşısı vardı. Doktor dedi konuşuyor mu. Ben de kelimeler söylüyor dedim. Anne baba abi, kardeşimin ismini, attım, at, gel vs diyor dedim. Iki kelimeyi birleştirmeli dedi. Bülbül gibi şakımalı bu aya kadar dedi. Öyle mi olmalı