Kizlar hazır yufkada. Börek yapcam ama cesaret edemiyorum ya herşeyini güzelce yapıyorum altlı üstlu ayarlıyorum fırını ama üstü hemen kizariyo kuruyo yumuşak kalmasını istiyorum neden böyle oluyor acabaa siz nasıl yapıyorsunuz güzel oluyo mu sizinkiler