Kızlar dün kızımın 1. Yaş aşısı yapıldı. Dün zaten huysuzdu ama çok şükür ateşi olmadı. Sadece çok uyuyor gece full uyudu sabah mamasını içti yine uyudu. Normalde uyumaması lazım. Hemşire uyku yapar demişti ama bu kadar beklemiyordum. Sizlerin bebiştede oldu mu acaba ?