Yavuzseliminannesi1661 fairytaleofthestars ben sinovac yaptırdım 2 tane oldum 3 Cu zor olurum herhalde 2 sinovac 1 biontech şartı varmı öyle duymuştum sankı bende emzırıyorum bu arada valla ebe biliyor emzırdıgımi bişey olacak olsa yapmazlardı herhalde
Birceninannesi fairytaleofthestars emziriyorum kızım 15 aylık 3. doz biontech oldum yaklaşık 1 ay oldu. 3.doz diğerlerine göre biraz daha ağır geçti ateş ve vücut ağrısı yaşadım yaklaşık 1-2 gün sürdü parolla ağrılarım azalmıştı
HLmom fairytaleofthestars kızım 5 aylık 3 dozda biontech aşı oldum 3. Doz Biraz daha ağır geçti ama şükür faydasını gördük eşimin pazar günü kızlarımın dün pozitif olduğunu öğrendik
fairytaleofthestars Birceninannesi aşıdan sonra emzirmeyin bir süre falan dediler mi geçmiş olsun bu arada 😊
Mirelkusveannesi fairytaleofthestars geçen hafta oldum 3. Dozu. Diğerlerine göre ağrısı daha çok oldu sadece
Onurkagan06 fairytaleofthestars 1 hafta kadar oldu yaptıralı. 18 aylık oğlum emiyor. Bir gün vücut ve baş ağrısı oldu parol aldım dört saate bir biraz da dinlenirseniz kolay atlatırsınız
baharat 3 dozu da emzirirken yaptırdım(biontech).Oğlum 21 aylık.3.doz baya halsizlik yaptı minoset kullandım
Gozdegemen Pazartesi akşamı 3.doz biontech oldum bebeğim 8 aylık. Dün aksam çok ateşlendim sıtma tuttu. Vücudum da ağrımayan yerim yok şuan 🤦🤦🤦
Birceninannesi fairytaleofthestars teşekkür ederim😊 hayır demediler doktorumuz da hemen emzirebilirsin dedi, hepsinde de bebeğim istediği zaman emzirdim size de şifa olsun😊
Meltem_eylul Doz biontech oldum.2. dozdan sonra çok kötü olmuştum ilk gün,son dozu yaptitdiktan sonra kızarıklık ve kaşıntı oldu sadece bır hafta
Betlcelik fairytaleofthestars Ne kadar lik bebeğin benim 43 günlük emziriyorum iki doz hamileyken olmuştum ama şimdi bende kararsızım
Tazeanne0134 fairytaleofthestars emzirirken değil ama hamileyim ve yaptırdım diğer ilk 2 dozu da emzirirken yaptırdım