Merhaba kızlar bebeğim 24 günlük emerken kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor ve ağliyor meme agzında bi cekiyo bi bırakıyo ve ayaklarını sürekli sallıyor bu gaz problemi mi oluyor acaba kakasınıda cok guzel yapiyor ve agizdan da cok guzel gaz cıkarıyor anlamadım neden oluyo bu?😔