Kızım 2 ay önce çok kötü hastalanmışti nefes alamıyordu hırıltısi vardı ateşi vardi hastanede. Hava verdiler iyi oldu kızım gene hasta dün gittim 260 kışi var sırada eşim az öncede gitti 300 kişi var geri eve geldik bütün yerler öyle aielde herkes bütün ncocuklar hasta 2 yaşında kızım 8 aylık bı kızım daha var ikisininde ateşi var özele gidemiyoruz evde nasil buhar yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim