Kizlar hazır yufkadan börek yapıyorum fırına koyuyorumm altlı üstlu pişiriyorum ama üstü hemen kizariyo kuruyo biraz böyle yumuşak kalmasını istiyorum bı türlü beceremedim akşama yapcam ama cesaret edemedim var mı aranzda güzel yapan bana bı fikir verin ne yapmam lazım püf noktası nedir