KuzeyiinAnnesii Ecocan öyle paldur küldür düşmüyorki canım yani tepki verceğimiz bir durum yok biz sürekli tutma modundayız gözümüz onda bak bu postu açtığımdan beri parmaklarımı tutup yürüyrn oğlum şimdi asla ayağa kalkıp yürümüyor elimden bile tutmuyor 🤷🏻♀️
KuzeyiinAnnesii Domino deniycem canım ama postu açtığımdan beri parmağımı tutup bile yürümüyor asla ayağa kalkmıyor kendini yere atıyor ve emeklemek istiyor
Domino KuzeyiinAnnesii çok zorlama canım istediği zaman yapar zaten bazen oyuncağını uzağa koyup odadan çık izle ama uzaktan. Cesaret alır yürür insallah
Mom06 KuzeyiinAnnesii Brnkdbg bu arkadasın dediği çok doğru yeğenim daha 10 aylıktı annem dışarı çıkarttı küçük çocuklar koşup gidiyo diye buda emeklemek istemiş peşlerinden annem bırakmamış hırsından bi kaç gün içinde yürüdü çocuk 😂😂
KuzeyiinAnnesii Mom06 maşAllah 😊 parkada çıkarıyorum hergün anca benimki benle koşuyor 😂 onuda bırakdı iyice
Mom06 KuzeyiinAnnesii ablamın kızıda öyle suan 13 aylık ellerinden tutup yürğyo bıraksalar aksama kadar oturur her bebek farklı
Mercan KuzeyiinAnnesii ben ilk başlarda düştüğünde çok tepki veriyodum yani korkuyodum kendim.sonra o daha çok korkmaya başladı.eşimle anlaştık bundan sonra düşerse alkışlıcaz diye. Her düştüğünde alkışlıyoruz oda gülüp tekrar ayağa kalkıyor. Diğer türlü ben korkunca oda korkup bi daha kalkmıyodu yerden. Böyle bir çözüm bulduk sonunda 😂
KuzeyiinAnnesii Mercan bizde böyle deneyelimde artık ayağa kaldırdığımızda hiç kalkmıyor daha beter oldu istiyordu yürümek şimdi hepden bırakdı