M-a95 Merhabalar hanımlar benim bebeğim 5.5 aylık kaka yapamama problemimiz vardı doktorumuz gliserin kansuk fitil verdi biz kullandık fakat iki hafta olacak fitil hala çıkmadı bu durumu yaşayan var mı?
Ozdesmom M-a95 Nasil fitil hala çıkmadı? Erimiş olabilir mi? Yanlış bilmiyorsam o fitil eriyip kakayı yumuşatıyor daha sonra bebek kaka yapıyor
M-a95 Ozdesmom Bende bilemiyorum normalde önceden kattığımızda direk çıkıyordu kaka ile birlikte ama bu sefer çıkmadı bu da beni endişelendiriyor