Rojdaa zaten ihtiyaç sahiplerine yattığını çok nadir gördüm.
Pandemi destek parasına da kaç kez başvurduk hiçbir sonuç alamadık.
Kira veriyoruz, kredi ödüyoruz, birikim yok, mal mülk yok. Bize çıkmıyor da kimlere çıkıyor bilemiyorum.
İnşallah ihtiyacı olan herkese yardım yapılır.