Oğlum kabakulak olmuş ya 🥲 21 aylık aşılarınıda yaptırdık nasıl olmuş nerden bulaşmış hiç bir fikrim yok . Dün acile götürdük doktora kabakulaktan şüphelendim diyorum dokundurtmaz öyle olsa diyor . Dokundurtmuyor zaten dedim yok dokunun diyor dokundum çocuk ağladı . Kan tahlili aldı . Tükürük bezi iltihabı demiş . İnternete yazdım tükürük bezi iltihabı kabakulak diyor. Huzursuz hep ateşlenip duruyor . Ne zaman geçer acaba çocuklarınız kaç gün böyle huzursuz oldu geçti ?