Kızım 25 aylık olucak mamayı 1 aydır bıraktık akşamları uyurken biberonla süt veriyorum bide öğlen bir kere. Biberonu artık bırakmalımıyız? sizler ne zaman bıraktınız? Bide yazın tuvalet eğitimi vermek istiyorum uyutken süt içtiği için haliyle sabahta bezi dolu oluyor.