Benim kızım 5 aylıktı hamile kaldığımda. İkinci doğumum sıkıntısız problemsiz ssvd oldu. Ama ben de regl olmadım, dün olmam gerekiyordu, aslında spiral de var. Ara lekelenme gibi bir şey oldu, ondan şüpheye düştüm, bir hamilelik daha düşünemiyorum. Dört gözle adet günümü bekliyorum. 😔