Kuzeybabyy ahsenmomm eğer natural serisi kullanacaksanız 5+. Bionatural veya extra serisi kullanacaksanız 5 olur oğlumda 11 kg doğdugundan beri sleepy kullanıyorum
Aleynameva bbmoms benimde bebeğin 8 kg 5 kullanıyorum. Herkeste büyük değil mi diyor 🤣 ama daha küçükleri bacaklarini sıkıp iz birakiyor ve çokta rahatiz
bbmoms Aleynameva aynen sleepy dar kalıbı çok mesela büyük oğlumda kalan BİM’in bezi vardı beş numara o gerçekten büyük sleepy nin 6 s gibi
ballicorek_ahmet ahsenmomm 5+ kullaniyordum uzun bi sure kullandik yeni 6 ya gectim sıkmaya basladi. 11.5 kilo
BalarisiYusra ahsenmomm 5 de kullandım torba gibi durdu eşime dedim 4+ al diye 4 no almış mecbur açtım kullandım lastik yerleri sıkıyo 4 nonun