AsyaEE Kızlar merhaba Emzirme döneminde vajinal mantar geçirip ilaç kullanan varmı Ben çok sık mantar geçirdiğim için belirtilerden anlayabiliyorum ama emzirme döneminde hiç geçirmedim.Geçirip fitil, krem vs kullanan ilaç önerebilecek olan var mı
Banuu8 AsyaEE bende aynı durumdan muzdaribim doktorum bana travazol kremi verdi daha önceden de kullanmıştım faydasını gördüm
ikikizannesi AsyaEE travazol kortizon icerir gecici rahatlama saglar troysd oneririm birde fitil iyi geliyor ancak suan adini hatrlayamadim
Veramm AsyaEE burdan kimsenin önerdiği ilacı kullanma canım normalde bile zararlı kaldı ki şuan bebek emziriyorsun doktora git en doğru ilacı verir zateb geçmiş olsun 🥰
Ayscan Hatırlamıyorum ama zaten dr yazması gerek eczaneden reçetesiz alamazsınız ayrıca bana iyi gelen size iyi gelmez mutlaka dr muayene olmalısınız buradan ilaç ismi almakla iyi olamazsınız daha kötü bile olabilirsiniz geçmiş olsun
AsyaEE Ayscan teşekkür ederim zaten çok sık bu durumla karsılastıgım için alttan muayene olmak istemiyorum sadece fikir almak istedim. Zaten her Dr aynı fitil ve kremi veriyor emzirme den önce de sürekli aynı fitili kullanıyordum. Her neyse sağolun yinede yardımcı olmaya çalıstıgınız için