Daha Bismillah 9 Günlük Ben İlk 2 Ay Tenimde Bol Bol Uyuttum Emzirdim Uyuttum Sonra Uyuduğunda Babynestte Yanımda Yatırdım 2.5 aylıkken Babynestiyle Beraber Yatağa Koydum. 3. ayda Kendi Beşiğine Alışmıştı. 4. Ayda yanımda ara ara yatırdım. Ama 4. Aya kadar hep tentene temas onla oyun ilgi alaka sonra emzirme ve yatak uyku vakti diyip ben hep öyle yaptım bebekte olsa bunu farkında hisediyorlar koku ve hissle.