birprensannesi__ 40’ı çıkınca düzelir dediler her şey daha kötü oldu, gaz zirve yaptı gaz olunca uyuyamıyor masaj yaptırmıyor emdikten sonra gazını çıkarttırmıyor, uyuyamayınca huysuzlanıyor en son ayakta sallamaya başladılar içim gidiyor ama çocuk başka türlü durmuyor, emdikten sonra tam uykuya dalıyor gazını çıkarmak için omzuma alıyorum uyanıp huysuzlanıyor. Şikayet etmek istemiyorum Allahın gücüne gitmesin oğlumu çok seviyorum ama artık bu çocukların hiç huzurlu bir dönemi yok mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Büyüdükleri için böyleler biliyorum ama bazı şeyler zor geliyor.