Helos ben sadece kaşık önlük ve mama sandalyesi aldım tam olarak yetiyor şuan. 7 aylık oğlum bir kaç ay sonra kendi yemeğe başlayacağı için bir tabak alırım o kadar gerisine gerek duymadım açıkcası. Ama cam rende alacağım sağlık için demire temas etsin istemiyorum meyveleri vs. şimdiden hayırlı olsun bol neşeli çırpınmalı ve bol bol iştahlı öğünler dilerim😍🥰