Anneler merhabalar , ben üniversite hastanesinde normal doğum yaptım şimdi 40 gün doldu ve kontrole gitmem lazım , sizlere sorum şu kontrol için istediğim doktora gidebilir miyim yoksa doğum yaptığım yere mi gitmem lazım , doğum yaptığım yer üniversite hastanesi doğumhanesiydi ve nöbetçi doktor yaptırdı doğumu