Oglumunannesiyim https://imgyukle.com/i/oj5ixQ Fikrinizi almak istedim salonum beyaz açık renkli yani çok sırıtır mi bu renk sizce emin olamadim
MiracAlpinveUmutunAnnesi Oglumunannesiyim Ben aynı sehbanın koyu rengini kullanıyorum. Koyu renk daha iyi gider gibi
Melikeeeecansuu Oglumunannesiyim hıc ıyı degıl sakın alma aynısının beyazı bende var yorumlada aldanıp aldım ayakları kırıldı sallanıyordu bosa param gıttı