Mrs-Turkk Merhabaa kızlarr bebeğim 50 günlük. Kanamam 43 gün sürdüü bitti kontrole gittim herşey normal dedi doktorum bu sabah baya adet kanı gbi kanamam var bu kadar erken adet görmüş olabilir miyim? Sizde durumlar nasıldıı? Ne zaman adet gördünüzz
Turuncuanne Mrs-Turkk ben de hemen hemen aynı zamanlarda adet oldum ama spiral taktırdım ondan sonra oldu
iki_prenses_annesi Mrs-Turkk canım benim de ilk kizimda 40 gün sürmüştü kanamam sonrasında 42. Günde adet olmuştum
Mrs-Turkk Yengecanasii benım 43 günde kesilmişti 1 haftadır hiç bişey yoktu bugün sabah baya koyu adet kanı gbi kafam karıştı yani bu kadar erken olur muyum diye pazartesi günü gittim doktora daha
Mrs-Turkk irva co2041 iki_prenses_annesi Turuncuanne @ kızlarr cok sağolun anormal değil o zamann rahatladım🥰
Turuncuanne Mrs-Turkk 2 dakika bile sürmedi, adet olmamıştım daha. Doktor adeti beklememize gerek yok dedi öyle de takılıyomuş. Hiççç acımadı biraz bile acımadı hiç korkma
iki_prenses_annesi Magnolina inanmayacaksin ama dün 40im bitti bugün yine adet oldum lekelenme şeklinde ama iğne vurulmuştum onun etkisi oldu sanırım . Hastanelik bişey yok canım korkma iki kızım da da aynısı oldu bana
Minik-mucizemmmm Mrs-Turkk 40 ım çıkar çıkmaz adet gördüm olabilir yani canım.İlk adetim az azdı ama 2.adetim çok yoğundu hiç bu kadar yoğun olmazdım.Demem o ki ben de erkenden adet olanlardanım.
Cansu4401 Mrs-Turkk canım iki ay önce doğum yaptım sanırım 30 gün falan kanamam oldu sonra durdu bir hafta öncede adet oldum ama herkeste bir olmuyo