Kızlar merhaba doğum yapalı 8 ay oldu sezeryan oldum fakat b3l ağrım hiç geçmiyor çok şiddetli ağrıyor doktora da gittim egzersiz önerdi her gün yapıyorum ama yok fayda etmiyor neden olabilir bu ağrı içinizde benim gibi olan var mı? Genelde gece çok yoğun ağrıyor sabah uyandığımda feci bi ağrı hissediyorum haraket edene kadar geçmiyor sabit kalıp uyuduğum zaman ne oluyorsa o zmn oluyor