Bebegım uyumakta güclük cekiyor dalamıyor ve sürekli elleri agzında sallayaları akıyor vok fazla dişe yorduk sizce nasıl anlayabilirim dıs olup olmadıgını bu ay neden bu kadar zor 4 ay dedikleri mamayı uykuda slıyor gözü acıkkende kesıneşklşe istemiyor uyuöakta istemiyor sizve ne zaman gecer bu dırum ????