Minikmucizem22 sakın ataklar var dşye tüh 3.ay atağı geçiriyoruz diye düşünme.. Ne düşünürsen o olur.. Bende kızım 3.ayda bi huzurluk oldu bir iki gün… Hatta 4.ay atağı çok fena dediler.. Hiç. Kötü düşünmedim.. Birşey olmayacak dedim.. Ataklar nedir bilmem ilk 2 ay sonrası 🥰iyi düşün, bu geçer de, büyüme evresi de ve geç…sağlıkla büyüt güzel Anne❤️