Merhaba sevgili anneler,
Bende bu atak haftasını doktorumuza sorduğumda yok öyle bişey hesaplamaya gerek yok diye garip bir cvp verdi ama ben inanıyorum böyle bir geçiş süreci olduğuna ve açıkçası o surectemeyiz merak ediyorum.
37+2 de doğum yaptım
Şuanda kizim 4 ay 23 günlük
Ocak 28 de doğdu
Nasıl hesapliyoruz acaba yada bunu bilenler söyleyebilir mi atak haftasindamiyiz diye :(