Ayazzmomms hayırlı olsun gelmiş bile atak haftası en kötü atak kesinlikle resmen insana kafayı yediriyor tabi bende en azından öyle oldu sürekli bit ağlama hali, uykusu var ağlıyor uykuya direniyor, memeye düşkün ama memede ağlıyor vb ve ilk defa katıla katıla ağladığını gördüm ama tabi atak boyunca sürekli görüyorsunuz zaten sakinleştirmeye çabalayın bol bol uyku düzeni bozuluyor annenin de sinir sistemi haliyle zor bir dönem ama geçiyor elbette bizimki 4 ay 1 haftaya kadar sürdü ama çok şükür geçti geçmezse kafayı yerdim zaten