Durum bizede aynı gercekten caresizlikten napcagımı sardım birkaç sitede okudum ıhlamur iyi gelir diyor anneler klubü 4 aylık bebeğin hasta google orda postlarda okudum Bende demin burada actım başka öneri gelir mi diye bizde covit değiliz sözde negatif cıktık ama belirtiler aynı covit 😥😥