ilahiyatci_Mom inanın bencede sürekli “destekli uyuyorsa tabi uyanır” demelerinden sıkıldım. Desteksiz uyuyan ama yinede saat başı uyanan bebekler var ama ben artık bi çözüm bulmak istiyorum yani bence bi çözümü olmalı.. doktorumda çok rahat bir insan, ne var normal diyor cocuk acıkmıyor, alıştığı için uyanıyo diyo. E tamam alıştı ozaman bunu nasıl geri yok etmeliyim. bende sizin gibi aynı durumdayım, Allah yardımcımız olsun