Saremgulum 5 aylık bebeğim var enziriyorum ..bulunduğum yerde hastane yok sabahı beklemem lazım emzirirken kullanabilecegim doktor un önerdiği bir grip ilacı varmi arkadaşlar ağrıdan uyuyamıyorum
ssnnmm Saremgulum ağrı için parol, minoset kullanılıyor sadece ben grip va olduğumda bebeğimin carpolünden içiyorum 1-2 yemek kaşığı
susiron Saremgulum ilaç bilmiyorum ama şimdilik bı parol için isterseniz ağrınızı başınızın ağrısını felan alır rahatlatır .Başınızı kaynamış tuzlu su dolu bı kabin buharına eğin o buhar nefes alışınizi burnunuzun içindeki sunusleri akıtıp rahatlatacaktır Dr basvuruna kadar sizi bı nebze rahatlatır.
karabiberimm Saremgulum theraflu yazardı bana doktor genelde emzirirken ama alırken genede eczacıya danış emzirdiğini söyle geçmiş olsun 💐
Saremgulum Cok tesekkur ederim eczaneye danıştim yardımcı oldular elhamdülillah daha iyiyim aklımızda bulunsun eczacılar yardımcı oluyorlar
benanerva Saremgulum ilac kullanma derim mutlaka cig sarımsak yut. Belirti olduğunda bile geçiriyor. Iyilesene kadar yut hem bebege de gecer antibiyotik
Gkceeb benanerva Saremgulum bende tam sarımsak diyecektim, çok iyi gelir, hamileliğimde kendime kötü hissettikçe yuttum şimdi de öyle, faydasını görürsünüz