Bu sıralar anlamadigim bir husursuzluk var.gunduzleri en azından 1 er saat uyurken şimdi yarim saatte 1 kalkıyoruz el hep ağızda 4 parmağını birden koparicak sanki dış kaşıma eldiveni aldık yaramadı dis jeli sürüyorum rahatlasın diye nafile bu dönemi nasıl geçirdiniz merak ediyorum ve açıkçası öneri de bekliyorum
Teşekkürler