Merhaba 9 aylık bebeğimin pozitif oldugunu öğrendik 5 gündür hastanede yatıyor. Bugun kan pırtılaşma önleyici iğneye başlandı. Yemiyor içiyor kusuyor agır atlatıyor. Acaba bebeği covit geciren varmı nasıl bir yol izlediniz. Daha sonra ne gibi önlemler aldınız. Virüsü atlattıktan sonra doktora gittinizmi genel bir tarama için? Ne yapmalıyım…