Ardenege38 benim de öyleydi. Hala doğum öncesi adetlerime göre fazla olurum. 3 ay sonra kontrole gittiğimde doktorum ultrasonda da göstermişti. Rahmin dikişinin bitim yerinde havuz gibi bir yer oluşuyor dikişten kaynaklı. Orada kan birikiyor ve adetin daha fazla ve uzun olmasına sebep oluyormuş.