Seymanb61 Merhaba arkadaşlar 37 günlük bebeğim geceleri sürekli inliyor gözleri kapalı bir şekilde. Gündüz bir şey yok ama gece yatınca inliyor sesi inanılmaz derecede yüksek gözler kapalı sizde de böyle bir sorun var mı gazdan muhtemelen
1prensesannesj Seymanb61 benim bebeğimde 33 günlük oda öyle gündüz pek uykusu yok zaten de gecede uyuyunca sürekli kendini sıkıyor değişik değişik sesler çıkarıyor gazdan die düşünüyorum bende
Seymanb61 Berus hayır ağırsa gündüz de aynı problem olur diye düşünüyorum tahlil falan da yaptık enfeksiyon var mı diye ama temiz çıktı kucağıma alınca hareket edince susuyor
Seymanb61 1prensesannesj bizim de aynı ne gece ne gündüz uykusu var damla kullanıyor musunuz etki ediyor mu sizce faydasını gördünüz mü
1prensesannesj Seymanb61 damla kullanmiyoruz da ben kekik kimyon çayı içiyorum kızımın ayaklarına da uyurken sıcak su torbası koyuyorum bayağı rahatlatıyor onu karnına masaj yapıyorum bacaklarına hareket yaptırıyorum
Nur76 Seymanb61 evt zinco kullaniyorum etkisi var ama tam anlamiyla hicbir damla çözmüyor sorunu sabirli olman lazim sen bol bol masaj yap zeytinyagigla en iyisi o