Happy22 doktor krem yazdı bugun ıkıncı kez uyguladık cok sukur gectı butun evı herseyı koltukları halıyı yatagı perdeleri aklına gelen herseyi sirkeli suyla sil bebegının butun esyalarını sıyah posete doldur yıka yıkarken yumos kullanma yumos yerıne sırke dok 90 derecede yıka guneste kurut ve utule sakın utusuz gıydırme sıcak olduruyor bu uyuzu kendın ve aılende krem kullanması lazım eczanede yapıyorlar senın ve evden kalan herkesın koyafetlerıde aynı sekıl yıkanıp utulenecek ve yıkanmayan kırlı camasırları sıyah posette bırıktırıp agzını bagla 🙏🙏 bızım kremın adı metrın ıyı geldi