Minikkizimmm benimki sürekli memedeydi çok aşırı da sütüm gelmiyordu ilk doğduğunda sakın mamaya geçme çünkü emdikçe sütün artıyor , benimki şimdi 2 aylık çok şükür sütüm güzel geliyor . Aç olsa bebek ağlar uyumaz belli eder , midesi kiraz kadar zaten ne kadar süt alacak