2 aylık kızım var ve asla gece 2 den önce uyumuyor. Bazen uyuması sabah 6yı buluyor. Gazı yok karnı tok uyumuyor. Her hangi bir şeye alışsın da uyusun diyorum beşikte sallama ayakta ne olursa denedim yok uyumuyurum bu saat oldu halen uyutmaya çalışıyorum . Merak ettiğim şey benim gibi olan var mı. Düzelecek mi bu durum😔😔😔