Hayalprestt Kızım 3 aylık burnu doğduğu günden beri tıkalı nazalnem diye damla verdi doktor internette buhar makinelerini gördüm yani ekstra bir etki edermi geceleri tıkanıklıktan uykudan kalkıyor..
agacsizkoala Hayalprestt evet eder diye düşünüyorum , benim bile gece petekler yandığı dönemlerde ağzım burnum kuruduğu için öksürerek uyanıyordum, oğlum doğunca buhar makinesi aldım yatak odasında kışın çalıştırıyorum , bende bile fark ediyor
Canss3535 Hayalprestt vala benim kziiminda benimde boğazım kuruyordu biri yazmıştı petegin üstüne kavanozda su koy iyi gelir diye gerçekten geldi kurumuyor şimdi
Gmznr2909 Hayalprestt benim de oğlum aynı ben aldım ve faydasi var hatta naneli bir damla var bebeğin yastığına ve ya yatağına damlatmalik su haznesinin içine damlatiyirum
busrasilra14 Hayalprestt bence sart degil vallahi bizde var ben hicbir faydasini gormedim.. termomotreden takip ediyorum nemi dusurmuyor. Benimde bebegimin burnu cok minik 1 yasina geldi hala hergun ilgilenmem gerekir. Ben fizyolojik su ve okyanus suyu aldim aspiratorle cekiyorum.. simdi peteklerde yaniyor petegin uzerine su koyabilirsin veya sogana karanfil batirip evin bir kosesine koyabilirsin masrfaa hic gerek yok
BugsBunnyy Hayalprestt evde olmasi iyi oluyor illa ki kullaniliyor hasta oldugu donemler ozellikle odanin nem dengesi saglaniyor zaten odaya girince anliyorsunuz odanin nemlendigini kuru olmadigini Kendi odama acinca dahi hissediliyor bir deniz havasi gibi valla
Deryadila2534 Evet iyi geliyor benim kızım makina takılı oldugu günler daha az uyanıyor fark ettim ama etrafı ıslatıyor o yuzden kullanasım gelmiyor
AyazMerve Hayalprestt benimki de öyleydi geçen kış aldım , gündüz oturduğumuz odada gece de yatak odasında kullandım iyi geldi . Nazalnem bize pek etki etmemişti ama , yoğun olduğu için de zor damlatıyordum umarım size iyi gelir 🙏
HicisleriBakani Hayalprestt eviniz kaloriferli ise petek sulugu sobaliysa da ustune bir tencere ile agzi acik sekilde su koymanizi tavsiye ederimbuhar makinasindan daha ekonomikolur ☺️