Basak2811 Keşke biri çıkıp deseydi ki 4. Aydan sonra arada bir biberonla sütünü ver, yavaş yavaş biraz biberona aşina olsun. Gece beslenmesini keserken uykuda biberonla su verip emme ihtiyacını giderir rahat edersin. Gece beslenmesini de zamanla bırakır… Sonra gelsin deliksiz uykular. Keşke bir diyen olsaydı. Şu an o kadar zor ki meme vermeden uykuya tekrar daldırmak. Biberona da başını çeviriyor uykuda bile.